De Nar

Lach en de wereld zal met je mee lachen. Het archetype Nar is aanwezig in organisaties die doen en geven zodat anderen zich kunnen vermaken. Innovatief en uitgesproken, Narren zijn de eerste die een cocktail voorstellen na een drukke, lastige dag. Hun vrolijke houding maakt dat mensen graag met hen omgaan. Als dienstverlener helpen ze om de angel uit de moeilijkste momenten van het leven te halen.

Nar

Entertainer, waarheidspreker, provocateur, gedaantewerwisselaar

Lach en de wereld zal met je mee lachen. Het archetype Nar is aanwezig in organisaties die doen en geven zodat anderen zich kunnen vermaken. Innovatief en uitgesproken, Narren zijn de eerste die een cocktail voorstellen na een drukke, lastige dag. Hun vrolijke houding maakt dat mensen graag met hen omgaan. Als dienstverlener helpen ze om de angel uit de moeilijkste momenten van het leven te halen.

Soms echter, zijn grappen niet grappig. Lachen is niet altijd passend en de ‘grappige kerel’ wordt niet altijd als de slimste gezien. Zelfs een Nar kan een herinnering nodig hebben om te werken aan zijn timing. Zijn zwakte is dan ook onverantwoordelijk of gemeen zijn.

Bekende merken: Walibi, MailChimp, Ben & Jerry’s

Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *